امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

مادر که می شوی...

1392/6/5 17:13
نویسنده : مامانی
1,852 بازدید
اشتراک گذاری

مادر که می شوی بی شک گم می شوی در این همه احساس مادرانگی. مدتهاست گم شده ام... در احساس مادرانه ام. بارها و بارها غمگین شده ام ولی با شادی هایشان زنده می شوم. بارها افسرده تا شده ام ولی دوباره با خنده هایشان جوان شده ام.

وقتی غم غربت به یاد آن همه دوست دلگیرم کرده است بوسه پسرم روی گونه هایم مرا از آن همه خاطره باز هم می کشاند به دریای احساس مادر بودنم... وقتی شکوه کرده ام از اینکه کسی نیست تا با او حرف بزنم دست به سینه جلوی من قد کشیده و همه کسم شده که مامان با من حرف بزن. با من ... چقدر من بی لیاقت شده ام ... این همه کس کنار من بوده و من ... فدای  این همه مهربانی ات بشوم عزیز دلم... چقدر غم باد زده بود دلم... خدایا من ناسپاس را ببخش... به شیرینی خنده های دخترم ... به احساس تمام پسرم... به مهربانی همسرم... .قلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد جواد
5 شهریور 92 12:55
سلام ماشالله روز به روز دارن نازتر میشن خدا حفظشون کنه من هم تجربه این دلتنگیها رو دارم ولی خیلی خوبه که همیشه پیششون هستی و بچه هات با استرس و دلتنگی مهد بزرگ نمیشن.واقعا دلم برای اون روزها تنگ شده.


سلام.منم دلم برای اون روزها تنگ شده فاطمه.
مامی امیرحسین(فاطمه)
5 شهریور 92 18:23
عزیزم...کوثر جونم چقدر تپلی شده...مگه چند وقتشه گذاشتیش روروئک؟زود راه میفته بیچاره میشیا!البته من که امیرو اصلا روروئک نذاشتم نه ماهگی راه افتاد!بیچاره هم شدم...
امیرحسین ماشالا مردی شده برای خودش.اوضاع و احوالش با نی نی جدید چطوریه؟
عزیز دلم روزای سخت میگذره و این سختیاست که روزای شیرین آینده رودلچسب میکنه


کوثر جونم الان تو 5 ماههشه.کاش زود بزرگ بشند تا زود با هم بازی کنند.امیرحسین عاشق کوثره.خیلی دوستش داره.کاش روزای دلتنگی تموم بشه زود زود.
عمومحیط بان
5 شهریور 92 21:42
دورجدیدمعرفی نی نی با فلش های زیبا از تصاویرشون اطلاعات بیشتر : سلام در دورجدید فعالیت وبلاگمون با هدف فرهنگ ساز ی وخاطره سازی زیست محیطی برای کودکان؛؛ نی نی های حافظ محیط زیست رابا فلش های زیبا به جامعه طبیعت دوستان معرفی میکنیم درصورت تمایل تصاویر ویا نقاشی نی نی تون رو برامون بفرستید. برای اطلاعات بیشتر سری از وبمون بزنید
یاعلی
5 شهریور 92 23:44
سینه مالامال درد است؛ ای دریغا مرهمی دل ز تنهایی به جان آمد، خدا را همدمی چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو؟ ساقیا! جامی به من ده تا بیاسایم دمی زیرکی را گفتم: «این احوال بین» خندید و گفت: «صعب روزی، بوالعجب کاری، پریشان عالمی» سوختم در چاهِ صبر از بهر آن شمع چگل شاه ترکان فارغ است از حال ما، کو رستمی؟ در طریقِ عشقبازی امن و آسایش بلاست ریش باد آن دل که با درد تو خواهد مرهمی اهل کام و ناز را در کوی رندی راه نیست ره‌روی باید، جهانْ سوزی، نه خامی بی‌غمی! آدمی در عالم خاکی نمی‌آید به دست عالمی دیگر بباید ساخت و از نو آدمی خیز تا خاطر بدان ترک سمرقندی دهیم کز نسیمش "بوی جوی مولیان آید همی" گریه حافظ چه سنجد پیش استغنای عشق؟ کاندر این دریا نماید هفت دریا شبنمی
مامان یزدان
6 شهریور 92 11:50
ماشاالله کوثر جونم خانومی شده
مهدیه
6 شهریور 92 14:34
چقد عزیز می نویسی خیلی دوست دارم ابجی ای روزا خیلی به یادتم
الی مامی آراد
7 شهریور 92 14:36
ماشالله چقدر بزرک شده نی نیمون دلمون براتون تنگ شده بود




مامان یزدان
9 شهریور 92 9:53
خاله زينب
9 شهریور 92 11:50
سلااااام.آي جااااااانم چقده ناز شده عروسكم،اميرحسين چقده محكم وايسادي پيش آبجيت.خوش بحال كوثر چه داداش خوبي داره،آفرين خاله جون مواظبش باش چن وقت ديگه ميشه هم بازيت ايشالا.بوووووووووس بوس مااچ


چشماتو ببند... بووووووس برای خاله زینب مهربون.
سحر
12 شهریور 92 10:28
خداحفظشون کنه
زهره مامان آریان
17 شهریور 92 15:53
ماشالله. چقدر کوثرجونی شبیه داداشش شده.