امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

سیب گلابم روزت مبارک.

1392/6/18 1:08
نویسنده : مامانی
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

لذت داشتن یه دختر رو اون وقتی حس می کنی که بهت آروم  نگاه نگاه کنه به روش بخندی و با ناااااز برات عشوه بیاد و بخنده ... نم نم ... ریز ریز... اون وقته که توی دلت قند آب میشه و دلت میخواد بچلونیش و این خوشمزه رو بخوری حسااااابی.خوشمزه 

یعنی اون روزی میاد که کوثر برای دل تنگ مامانش...  نه ... یعنی اون روزی میاد که کوثرم جای خالی همه رو پر کنه... همه اون نداشته هام ... دوست داشتن هام... باورای خاک خورده ام رو دخترم گردگیری کنه و امیرحسین یه آبی دستم بده و جگرم از خنکای اون حااااال بیاد و دوباره بشم مامان مهربون خوش خنده... مامان تنها نباشم، دستمو بگیره و بگه مامان اصلا بلند شو ببرمت پارک ... ببرمت پیش یه عالمه بازی های کودکانه... دلم می خوااااد دوباره... انگار دل تنگم بازم گزاف می بافه اینجا... واااای چه بیخود دلم گرفته... مامان بیا و بخند مطمئن باش توی این شهر غریب جگر گوشه هات برات همه کس دنیا هستند. آره... مامان بیا و بخند... مژه 

 دختر خوش خنده مامانی پنج ماهگی ات مبارک باشه عزیزم.قلب امسال اولین سالی هست که روز دختر من و بابایی یه عروسک خوشگل داریم و امیرحسین من یه خواهر مهربون.

 دخترم... سیب گلابم روزت مبارک باشه.قلب

مهربان خواهر روزت مبارکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان یزدان
18 شهریور 92 12:22
عزیزم تولد یزدان کوچولو هستش خوشحال می شم به وبلاگ یزدان جون بیای و با نظری که به یزدان هدیه می کنی ما رو خوشحال تر کنی.


اوووووه عزیزم.تولدت مبارک باشه ولی بازم:
Internet Explorer cannot display the webpage
عمه الینا
18 شهریور 92 13:31
سلام خدا حفظشون کنه و فرزند صالح باشن انشاالله به وب نینی ما بیاstare1391.blogfa.com
علامه کوچولو
18 شهریور 92 20:51
سلام بانو
شیرینی لحظاتی که در کنار غنچه های خوشبو و خوش فامت نصیبت میگردد گوارای وجودت!
اینکه میگویند پسر نعمت است قبول اما رحمت بودن دختر هدیه ای لاوصف از سوی خدا است رحمتی که خاص بودنش زمانی به چشم می اید که در آنِ واحد تفاوت رفتاری او با برادرش را میبینی یکی کاملا عاطفی و شکننده و دیگری پر ابهت و مستحکم
خدا را شکر بابت نعمت و رحمتی که موهبتتان نموده
دوست خوبم بسیار سپاسگزارم که با وجود همه بی معرفتی م باز هم لایق محبتتان هستم و با همراهی و همدردیتان تسلی خاطر پریشانم هستید
ایام همیشه به کامتان باشد



قربونت برم ممنون از اینکه اومدی. ایشالا همیشه خنده روی لبهات باشه و ایام به کامتان.
سیمهدی
19 شهریور 92 6:52
سلام مامان امیر حسین و کوثر جونی خوبی ؟ آخه خدا ایشاالله گردنت یه سفر مکه گذاشت .این چجور پست گذاشتن دلم گرفت آدم احساس میکرد دور از جون شما وصیت میخونهیه نگاه به بچه های خوشگلت بنداز ببین چقدر ناز شدن . به جای اینکه تو آینده سیر کنی از الانشون لذت ببرجفتشون رو از طرف من حتما حتما ببوس



سلام.خیلی ممنون که اومدید. خدا رو شکر می کنم به خاطر این همه لطفی که به من داره.
مامان آرتین
19 شهریور 92 13:25
خاله جون از طرف من سیب گلاب تو ببوس ناز پسر گلتم ببوس این روزا من به آرتینی خیلی نزدیک شدم موفق دارم می شم کمتر دعواش می کنم با همه بدی هاش که البته بدی نیست کنجکاوی های کودکانست بخند به همشون این روزا دیگه برامون برنمی گرده


دلگیر شدن من از کنجکاوی امیرحسین نیست ... البته بخشی اش مربوط به اوناست.چند وقته بی خودی دلم می گیره.خوشحالم که داری موفق میشی.برام دعا کن مامان مهربون.
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 شهریور 92 14:04
5ماهگی کوثرجون مبارک باشه


ممنون خاله جون
مامی امیرحسین(فاطمه)
20 شهریور 92 19:42
آخی عزیزم...دلت نگیره دوست خوبم.این روزگار تموم میشه و تو میمونی و یه عالمه خاطره.سعی کن خاطره های خوب برای خودت بسازی.اونقدر مامانم خاطره های شیرین از خوابگاه داره.چند سال از درس همسرت مونده مکه؟حالا که اینقدر خوشبحالته و دل ما رو میسوزونی با دختر کپلیت دیگه چی از خدا میخوای؟



حالا یه سالی مونده ولی از غربت و تنهایی خسته شدم. ان شا الله آخرای امسال میریم خونه خودمون.ولی آدم هر جا باشه اونجایی که وطنشه یه حس دیگه ای داره... انگاردیگه ت ن ه ا نیست. خدا ان شا الله به همه مامانا لذت داشتن یه دختر رو بچشونه که مزه اش با پسر خیییییییییلی فرق داره. شیرینه دختر... ملس نیست.
مامان یزدان
23 شهریور 92 7:17
کوثر جونی با تاخیر روزت مبارک عزیز خاله.
الی مامی آراد
24 شهریور 92 13:46
عزیزم با تاخیر روزت مبارک
علامه كوچولو
25 شهریور 92 7:53
سلام خصوصي لطفا
آرزو مامان نیکی
25 شهریور 92 16:45
آخی چه با احساس نوشتی به دل میشینه
چرا نیاد اون روز؟ وقتی یه مامان مهربون اینجور به بچه اش مهر بورزه حتما یه روزی جوابش رو میگیره
روز فرشته ها مبارک


قربونت برم عزیزم.خیلی مواظب خودت باش.
آرزو مامان نیکی
25 شهریور 92 16:49
ممنونم با همه مشغله هات بهم سر میزنی
خدا این دسته گلا رو واست حفظ کنه و خوشبختیشون رو ببینی


و همچنین دسته گل های خودت رو مامان مهربون.
علامه کوچولو
25 شهریور 92 18:39
با نام رضا به سینه ها گل بزنید وز اشک به بارگاه او پل بزنید فرمود که هر زمان گرفتار شدید بر دامان ما دست توسل بزنید ********************* سلام عیدتون مبارک:التماس دعا
مریم
25 شهریور 92 22:25
سلام ویلاگ قشنگی دارین خوشحال میشیم بهم اهم سربزنین منتظرحضورگرمتون هستم
اليما
26 شهریور 92 9:30
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــي دخترااااااااااااااااااا
غصه بشن!!!
عيد شمات مبارك ..



عيد شماهم مبارك
مامان نیایش
27 شهریور 92 10:22
دختر ناز شاخ نبات روزت مبارک همیشه شاد و سلامت باشی قدر مامان گلت رو بدون


روز عروسک خوشگل شما این هلوی خوشمزه هم مبارک باشه.
مرضیه مامان امیرحسین
27 شهریور 92 23:01
5 ماهگیت مبارک کوثر جونم یه بوس خوشمزه هم برای داداش مهربونت دوست جونم به ما هم گاهی سر بزن خوشحال میشیم


چشم حتما عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
30 شهریور 92 14:28
الهییییییییی...دلم دختر خواست شدیددددددددددددد
خدا حفظ کنه دوتا گلتو برات
ولی کمی غمگیمن نوشتینا



اااای خواهر...
مامان نیایش
2 مهر 92 13:22
دوستتون داریم شدید به مدت مدید مرسی پیشمون میای عزیزم


خواهش می شود شدید...
خاله زینب
3 مهر 92 11:33
سلاااام.کوثری عزیزم،الان میگی چه خاله بدی که آخراز همه میاد سرمیزنه.فدات بشم الهی چقده نازه دخملمون،روزت مبارک عزیزم.پنج ماهگیت گل وستاره بارون


میییییییسی خاله جون جون.
نرگس لب خند خدا
3 مهر 92 20:54
سلام بابت وبلاگ ممنونم


خواهش می کنم عزیزم.
مامان علی خوشتیپ
5 مهر 92 8:23
خصوصی خانومی
هه
9 اسفند 93 17:09
چه خاله بدی؟؟؟