امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

امیرحسین و باب اسفنجی

1392/7/15 15:59
نویسنده : مامانی
1,627 بازدید
اشتراک گذاری

- مامان اگه شیشه تل وی یزون، رو بشکنم باب اسفنجی، واقعی میشه؟ سوال

- اوووه نه مامانی ... تعجب

- پس چه جوری واقعی میشه؟ سوال

- اونا کارتون هستند، فیلم اند امیرحسین.

- مامان اگه برم تل وی یزون، هباس باب اسفنجی هم بپوشم می گم ، من خودم باب اسفنجی ام... هباسشو پوشیدم.مژه

یاد اون روزی افتادم وقتی که بچه بودم تلویزیون سیاه سفید خونه پدربزرگم گوشه صفحه اش شکسته بود. وقتی خانم رضایی مجری برنامه کودک داشت صحبت می کرد، می خواستم دستمو ببرم تو تلویزیون و یا پرین رو با دستم بگیرم... آخی یادش بخیر...خیال باطل

این شد که من با باب اسفنجی که برای امیرحسین گرفته بودم، عکس گرفتم ولی پاتریکو نمی دونم چیکارش کرده بود پیداش نکردیم.لبخند

 

 

 

بقیه عکس ها ادامه مطلب لطفا ورق بزنید . مژه

 

جناب سرررررنگ

باب اسفنجی اخمون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامانی درسا
16 مهر 92 7:44
ای جوون قربونش درتای ما هم باب اسفنجی خیلی دوس داره ..... و میگه مامانی باب افنجی گذا خومزه درس میتونه ها ( باب اسفنجی غذا خوشمزه درست میکنه ) ...... خیلی ناز شدی پسرم ...... باب اسفنجی و رنگ زرد خیلی بهت میاد عزیزم ..... صورت ماهه دو تا گلتوتو ببوس دوستم



سلام.خیلی ممنون دوست خوبم
الی مامی آراد
16 مهر 92 13:32
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .




خیلی ممنون عزیزم.
مامان یزدان
17 مهر 92 7:15
باب اسفنجیییییییییییییییییییییییییییییی
مامان آرتین
19 مهر 92 16:00
ببخشید مامان جون می تونم من این باب اسفنجی شیطون بلا رو بچلونم تا همه شیطنتش از تنش در بره وشما رو اینقدر حرص نده


نه خاله جون اون وقت میشه آقای خرچنگ.
سیمهدی
22 مهر 92 2:09
سلام مامان امیر حسین و کوثر جونی عزیزامیر حسین میگم ماشاالله خیلی خیلی ناز شده مواظب من باش که ندزدمش از ما گفتن


سلام.شمالطف دارین.ممنون.
شازده امیر و رها بانو
27 مهر 92 17:50
سلام خانومی ممنون که اومدین پیشمون گل پسر نازی دارین ما هم همین مشکلات رو با امیر داشتیم الان کمی بهتر شده منم دقیقا مثل شما یاد بچگی های خودم می افتادم خدا کوچولوهاتونو حفظ کنه ببخشید که دیر اومدم پیشتون واقعا از دست این دو تا ووروجک هیچ وقتی برام نمیمونه
الهام مامان محیا
28 مهر 92 23:43
به به به چه وبلاگ تمیز وقشنگd با اجازتون میخوام لینکتون کنم اگه مایل به لینک دوطرفه هستین منتظرتونیم لینک ما لطف به اسم thanks my God for my life لینک عایا؟؟؟؟
مامان امیرحسین
30 مهر 92 21:46
امیرحسین من هم عاشق باب اسفنجیه بوس برای امیرحسین و کوثرجونی
الهام مامان محیا
2 آبان 92 0:45
روزی که خدا گل خلایق سرشت بالای در بهشت اینگونه نوشت بی مهر علی ورود اکیدا ممنوع با حب علی بیا که بازست بهشت "عید ولایت بر نی نی وبلاگیها مبارک "
زهره مامان آریان
4 آبان 92 0:37
دوتا باب اسفنجی کنار هم
مامان یزدان
4 آبان 92 7:31
عیدت مبارک عزیزم.
قالب و گرافیک های کودکانه
4 آبان 92 12:17
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com
مرضیه مامان امیرحسین
4 آبان 92 15:33
من آپ کردم بهم سر بزن ولی قربونت بشم که باب اسفنجی رو دوست داری
آرزو مامان نیکی
9 آبان 92 18:13
آخی منم یاد بچگیم افتادم که خانم رضایی میگفت برید عقب عقب بشینید منم به داداشم میگفتم ما رو میبینه؟ خدا حفظشون کنه
آرزو مامان نیکی
9 آبان 92 18:13
خانمی چجوری اون بالای وبلاگ میتونم اسم داداش نیکی رو هم بنویسم که چند وقتشه؟
سپیده
11 آبان 92 10:28
با سلام. تصمیم داریم برای محرم آلبومی از کوچولوها با لباس محرم تهیه کنیم. در صورت تمایل عکس مربوطه رو برامون بفرستید تا در البوم ثبت ثبت کنیم. با تشکر
مامان یزدان
11 آبان 92 11:24
کم پیدایی خانومی
مامان یزدان
14 آبان 92 10:11
عزیزم آپم.
مامان یزدان
27 آبان 92 13:32
علی کاشف
27 آبان 92 22:13
وای عجب بچه ی شیطونی خوب میذاشتی شیشه تلویزیونو میشکست شاید واقعی میشد
مامان فافا
28 آبان 92 15:29
من که دیگه کلافه ام از دست این باب اسفنجی و پاتریک از صبح که بیدار میشیم دخترم میگه میخوام باب اپسنچی نگا بوکونم. خسته هم نمیشه آی گفتی...
مامان یزدان
30 آبان 92 10:17
عزیزم چرا آپ نمی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟