امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 14 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

اولین دندون

1392/11/21 16:04
نویسنده : مامانی
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه توی نمازخونه جشن انقلاب بود، داشتند به بچه هایی که تو مسابقه نقاشی شرکت کرده بودند جایزه می دادند به نقاشی امیرحسین هم جایزه دادند. برای کوثر هم یه بادکنک دادند . خیلی ساکت بود آروم توی بغلم همه جا رو نگاه می کرد. یه دفعه بادکنک ترکید ... هنوز ساکت بود... ترسیده بود، یهو زد زیر گریه. آروم نمی شد... برش گردوندم تا آرومش کنم. یه دفعه دیدم عزیزم دندونش یه کوچولو سفیدیش زده بیرون. خیلی ذوق کردم . دخترم داره دندون در میاره... بزرگ شده عروسکم. یادمه امیرحسین اولین دندونش رو یازده ماهگی در آورد درست 8 فروردین 89.

کوثر هم 17 بهمن ماه 92 اولین دندونش رو درآورد. از بغلم پایین نمیاد همش دوست داره بغلم باشه. پاهاشم به پوشک حساسیت پیدا کرده با اینکه از وقتی که دنیا اومد مولفیکس می گرفتم براش ولی ایندفعه بیچاره دخترم پاش افتضاح سوخته. یه پوشک دیگه براش گرفتیم. امروز خیلی بهتر شده .دلم براش می سوخت. قربونت برم چقدر سخته بزرگ شدن... ولی یه کوچولو دیگه تحمل کن ... قلبماچ

7 ماهگی

10 ماهگی دخترم

پسندها (1)

نظرات (4)

ریحانه کوچولو
28 بهمن 92 11:59
سلام خدا حفظش کنه ماشالله حسابی بزرگ شده
الی مامی آراد
29 بهمن 92 17:01
ای جووونم عزیزم مرواریدت مبارک
سکوت
7 اسفند 92 0:47
خدا واستون ببخشدشون. من توی وبم یه ختم قران برای مامان های منتظر دارم. هر دوره به نیت یکی از اعضای لیست .خوشحال میشم تشریف بیاری و با خوندن یک حزب سهیم بشی. و اگه برات مقدور بود به مامان های منتظری که میشناسی اطلاع رسانی کنی.
خاله محمد صدرا
8 اسفند 92 19:15
سلام ماشالا به این دختر گل دندون دارشدنت مبارک عزیزم . مامانی شاید سوختگی پاهاش هم به خاطر دندوناشه .