امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 21 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

همیشه مهربان...

1392/12/25 1:59
نویسنده : مامانی
1,601 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر واهمه دارم از روزهایی که نباشی ... من باشم و سایه ای خمیده و خاطره های دور ... چقدر نذر روزهایی می کردم که وقتی صبح بیدار شدم تو نفس بکشی ... و چقدر صلوات نذر ماندنت کرده بودم... شب که می شد هزار بار التماس می کردم خدایا مبادا... ولی آن روز رسیده بود... وقتی مرور می کنم هر روز... هر روز مهربانی هایت را... باورم نمی شود ... وقتی به خواب می دیدمت انگار توی خواب می دانستم که خواب می بینم نمی خواستم این لحظه های قشنگ تمام شود و من چشمانم را باز کنم و باز هم یتیم بابایم باشم و ... گریه می کنم ... واااای چقدر دلم برای مادرم تنگ شده ... مهربان و ... و باز هم مهربان... دلم برای مادرم تنگ شده ... 

الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مرضیه مامان امیرحسین
26 اسفند 92 16:59
سلام عزیزم من بعد مدتها برگشتم بیا بهم سر بزن خوشحال میشم