امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 18 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

مادرانه ...

1392/12/28 3:23
نویسنده : مامانی
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ...

یک بهار... یک تابستان، یک پاییز و یک زمستان را دیدی! از این پس همه چیز جهان تکراری است جز دوست داشتن و مهربانی...

سال پیش همین وقت ، روزهایی را به انتظار نشسته بودم تا از دیدنت سیر نشوم و قد کشیدنت را به تماشا بنشینم... از شکر خندت گل از گلم وا شود و شیرین شیرین عسل بچکد در لحظه لحظه های خوشبختی ام وقتی راه می روی ...حرف می زنی و می خندی ... مهربان بزرگ بازهم شکرت می کنم.قلب

عروسک خوشگلم، کوثر مهربونم... مبارکت باشه دومین مروارید قشنگت... مبارکت باشه راه رفتنت، حرف زدنت ...مبارکت باشه این همه تجربه...مبارک باشه دومین بهارت...


امیرحسین پسرم...

شیطنت های هر روزه ات هر چند طاقتم تاب می کرد اما مهربان پسرم احساس نرم ات مادر، سنگ را هم آب می کند وقتی دلت می شکند باران اشک هایت شرشرش دلم را خیس می کند و من ... این بار از خودم به تنگ می آیم ... وقتی سرت روی زانوی منه، نگاهت که می کنم ... عزیز مادر چقدر زود بزرگ شدی ... من با تو بهترین احساس دنیا رو تجربه کردم ... تو به من مادر بودن رو هدیه دادی... دوست خوبم تو از میان این همه کلمه زیبا دوست داشتنی ترین کلمه را به من هدیه کردی... امیرحسین من خیلی دوستت دارم ... ببخش منو... اگه ناراحتت کردم... باشه مامااااان؟!قلب

خدایا من عاشقتم...باور کن...مژه

ورق بزنید لطفامژه

 

پسندها (2)

نظرات (7)

الهام مامان امیرعلی جیگر
28 اسفند 92 14:09
سلام عزیزه دلم. سال نوتون مبارک باشه گلم وب امیرعلی باکلی مطلب و عکس جدید آپه/ یه سر بزن و کوچولومو خوشحال کن. نظرهم فراموش نشه
مامانی درسا
4 فروردین 93 13:51
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
الی مامی آراد
16 فروردین 93 10:35
عزیزم عیدتون مبارک بهترینها رو برات آرزو میکنم
محدثه
16 فروردین 93 18:21
سلام عیدت مبارک خانمی
مامان یزدان
21 فروردین 93 11:20
سلام عزیزم. سال نو رو بهت تبریک میگم. امیدوارم سالی پر از شادی و سلامتی و برکت داشته باشی.
متین وروجک
23 فروردین 93 12:24
وای اون همه آب رو یکجا ریخت رو سرش عکس العمل بعدش چی بود
مامان آریان
5 اردیبهشت 93 23:47
ای جونم.جفتشون نازن و با نمک