امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

تبلور مهر خدای رئوف، ترنم مهر مادری...

1393/1/31 13:26
نویسنده : مامانی
2,677 بازدید
اشتراک گذاری

شبنم عزیزم، شبنم صبورم...

   روزت مبارک مادر 

 

خدایا به خاطر بزرگی و مهربانی ات سپاس... خدایا از این که منو لایق مادر شدن دونستی سپاس... خدایا از اینکه بهترین مادر دنیا رو به من دادی سپاس... خدایا به خاطر مهربانی مادر همسرم سپاس... خدایا از اینکه دعاهامو می شنوی سپاس... از اینکه بهترین ها رو برام خواستی سپاس... خدایا به خاطر اینکه تو رو دارم سپاس...

قلب روز مادر مبارک مهربان مادر قلب

پسندها (5)

نظرات (11)

مامان آریا
1 اردیبهشت 93 12:21
چه سپاس های زیبایی آفرین خدا عاشق این جور سپاس های ماست
الی مامی آراد
1 اردیبهشت 93 23:44
عزیزم روزتون مبارک
مامان آریان
5 اردیبهشت 93 23:42
خدا سایه ی هیچ مادری رو از سر بچه هاش کم نکنه.
یگانه
8 اردیبهشت 93 19:30
_____★★★★★_______★★★★_____ _____★★★★★★★____★★★★★★__ ___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___ __★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___ __★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____ __★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____ __★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★__ ___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___ ____★★★★★★★★★★★★★★★★___ ______★★★★★★★★★★★★★★___ ________★★★★★★★★★★★★___ __________★★★★★★★★★_____ ___________★★★★★★★ ______ ___________★★★★★★ _______ ____________★★★★_______ ____________★★★_______ ___________★★________ __________★_________ _________★__________ ________★__________ ________★__________ ________★_________ _________★__________ ___________★__________ _____________★_________ _______________★_________ _________________★_________ سلام دوست عزیزم خیلی وبت قشنگه خوشحال میشم سر بزنی
مامانی درسا
10 اردیبهشت 93 12:00
خدایا سپاس با شادکامی دوستان مهربان ..... ایام به کام و شادی های روزافزون انشاالله
فريبا
13 اردیبهشت 93 7:28
سلام عزیزم، مرسی که خونه مون رو به نور مهرت گرم کردی. مرسی که یادگاری گذاشتی. خوش اومدی دوستم. همیشه ت مبارک
خاته زینب
15 اردیبهشت 93 13:31
سلااااام.مامانی عکس جدید بذار دااااا.نولار
فاطمه مامی امیرحسین
20 اردیبهشت 93 10:53
روزت با تاخیر مبارک دوست خوبم....
الهام مامان امیر علی جون
24 اردیبهشت 93 10:23
آرزویم این است : نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز و به اندازه هر روز تو عاشق باشی عاشق آنکه تو را می خواهد و به لبخند تو از خویش رها می گردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه . . .
آباجی
31 تیر 93 11:14
سلام و عرض ادب من از دوستان شبنم هستم و فکر می کنم شما فاطمه مامان امیرحسین باشید میخواستم ببینم شما ازشون خبر دارید ؟مدتیه کم پیداست میخواستم از سلامت خودش و بچه هاش خبر بگیرم .ممنون میشم اگر خبری ازش دارید به من هم بگید بازم تشکر می کنم سلام .دوست خوبم ممنون از لطفت. ولی من فاطمه نیستم. قسمت لینک دوستان من مسافری از بهشت هست فاطمه جون مامان اون امیرحسین هست.
بی کس
9 اسفند 93 16:55
عکس جدیدبذارین خالش خودشوکشت