امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 15 سال و 3 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

امیرحسین و آب بازی

1391/2/16 15:32
نویسنده : مامانی
1,481 بازدید
اشتراک گذاری

 امیرحسین خیلی آب بازی دوست داره. دوست داره همش بره دریا شنا کنه.  مامان براش استخر درست کرده بود امیرحسین توش شنا کنه.

 امروز امیرحسین توی استخرش، هوتبال هم بازی کرده.niniweblog.com

از شامپو بدش میاد. خودش بدنش رو صابون زده تا جی جی ها از بدنش برن بیرون. هی در حموم رو باز می کرد می گفت مامان کی بیرونو سرد می کنه؟ عمو نوروز؟؟!

امیرحسین مامان خیلی آب بازی کرده، توپ ها و اردکش رو هم خوب خوب لیف و صابون کشیده. الان هم خسته خسته خوابیده. ماهی کوچولوی مامان یه عالمه دوستت دارم.

                   

 

 

                                  

برای دیدن عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید. 

سلام

 خواب ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کورش
17 اردیبهشت 91 16:06
سلام ممنون به ما سرزدید وای خدا با این اب بازیش منم هوسم شد اب بازی کنم
مامان آیسل
17 اردیبهشت 91 19:18
سلام ..ممنون که به وب دخترم سر زدین...واییی مشخصه خیلیییی شیطونه امیرحسین...خدا براتون حفظش کنه


آدرس وبلاگ تون رو ندارم بنویسید تا لینکتون کنم.ممنون.
الهام مامان لنا
17 اردیبهشت 91 20:45
وای آب بازی خوش بگذره لینک شدین
ریحانه کوچولو
18 اردیبهشت 91 9:04
آب تنی خوش مگذره شیطون بلا
مامان محیا
18 اردیبهشت 91 11:51
از لپهاش بکش از طرف من. خیلی پسملیت نازه خاله


خیلی ممنون
مامانی طهورا
7 خرداد 91 15:48
شالاپ شولوپ شالاپ شولوپ خوش میگذره قند عسل؟!!!!!!!