امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 15 سال و 12 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

مراسم تعمیر اسباب بازی

1391/4/6 20:48
نویسنده : مامانی
741 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من و امیرحسین مراسم تعمیر اسباب بازی داشیم. خیلی از اسباب بازی هامون خراب شده بودند، کلی چسب زدیم و باطری انداختیم تا تونستیم کمی رو به راهشون کنیم. اتوبوس فرمانش و آینه اش افتاده بود، ماشین درش افتاده بود. تفنگمون خراب شده بود. چرخ لوگومون پاره شده بود. هواپیمامون بالهاش در اومده بود... خلاصه همه رو تعمیر کردیم. داشتم بالهای هواپیما رو به زور می انداختم، دیدم امیرحسین وایستاده بالای سرم و با تعجب منو نگاه می کنه،تعجب گفتم ببین خرابش کردی،عصبانی الان نمیره سر جاش. برگشت به من گفت: مامان داری اشتباه می اندازی، جاش اونجا نیست عبقه.

 خداای من!!! راست می گفت. چقدر من به خودم فشار آورده بودم. کلی خجالت کشیدم.تعجبخجالت نیشخند ولی فهمیدم امیرحسین من، قربونش برم خیلی با هوشه. تشویق کلی وسایل اضافه آورده بودم می خواستم بندازمشون بیرون. امیرحسین داشت با پسر همسایمون بازی می کرد، دعواشون شد و صادق رفت خونشون. امیرحسین مثل اوستا کارها باز هم اومد نگاهی به من و لوازم توی دستم انداخت. ورداشت گفت این مال لاستیک دوچرخمه... این مال اسکوترمه...این مال هامپامه (هواپیما) ... توی دلم خیلی خوشحال بودم و می خندیدم. خدایا به خاطر لطف بزرگت شکرت...شکرت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان یاس
7 تیر 91 1:30
علیک سلام گلم ببخشید نیومدم منم شما را لینک کردم خوشحالم از آشناییتون صلوات
مامان علی خوشتیپ
7 تیر 91 11:29
چه باحال عین علیه ماست پسرا کلا عادتشونه خودشون خراب میکنن خودشونم میدونن چجوری درستش کنن. کلا ما با علی همیشه از این برنامه ها داریم
مامان فافا
7 تیر 91 15:43
آفرین به پسر باهوش
رعنا(مامان سیما سادات)
8 تیر 91 20:28
سلام من هم وقتی در دنیای مجازی با همشهری هام آشنا میشم خوشحال میشم.ممنونم از اینکه به ما سر میزنید و لینکمون کردید. ولی همونطور که فهمیدم شما مرند زندگی نمی کنید.هر جایی که هستید براتون آرزوی خوشبختی می کنم.
مامان خورشيد
10 تیر 91 7:46
الهي به سلامتي و شادي از همه وسايلش استفاده كنه.