امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 15 سال و 22 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

شب نیست لالا بسه!!

1391/4/5 12:24
نویسنده : مامانی
572 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز صبح زودتر از من از خواب بیدار میشه.کوچیک که بود هی به من می گفت مامان بیدار شو شب نیست، لالا بسه! الان که بزرگتر شده، به من میگه مامان بیدار شو دیگه، چرا خرصم (حرصم) می دی؟! بوست کردم دیگه بیدار شو!! من چقدر خوشحال می شم که منو هی بوس می کنه تا بیدار بشم و چقدر خوبه که این خواب طولانی باشه.قلبچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا
5 تیر 91 15:01
خیلی عالی بود. خوب شما هم خیلی خرصش نده دیگه!
مهم نیست
6 تیر 91 0:15
واقعا چه خانواده نازی ....انشالله همیشه با هم خوش و خرم باشید ....امیر قدر مامان بابای نازتو بدون داداش کوشولوی من .....


خیلی ممنون.
مامان خورشيد
10 تیر 91 7:50
خورشيد به من ميگه پاشو مردم از گرسنگي بهم صبحانه بده و در نهايت كه ميبينه فايده نداره از حربه مامان بايد برم دستشويي استفاده مي كنه. واقعا اين بچه ها شيرين اند.


ای جان!! عزیزم.