امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 15 سال و 1 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

فرهنگ لغات امیرحسین (اونایی که یادم مونده)

1391/4/12 13:00
نویسنده : مامانی
647 بازدید
اشتراک گذاری

هنگه کفش : لنگه کفش                           هیاش هیاش : یواش یواش

هامبا : هواپیما                                        دالاگوگ : تولد

حروس : خروس                                      عبق : عقب

هت بال : لپ تاب                                    ماکاری : ماکارونی

خرسم می دی : حرصم می دی                         دمام : تمام

کوئد : کمد                                            عیچی : عطسه


باداز : بنداز                                            بادازه : درازه

سنجان : سلمان                                       ففان : سبحان

الله بخونم : نماز بخونم                                تو بلش نیستی من بلشم : تو بلد نیستی ...من بلدم

تافیک : ترافیک                                       روح ترسناک : حوح تاسانگ

ششت : شربت                                         بگشید : ببخشید

حوباه : روباه                                           حیل : فیل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابا
5 تیر 91 14:58
خیلی عالیه
کلی خندیدم آفرین


خاله
5 تیر 91 22:03
آی جونم.مامانش سبحان-ففان.الله همون نماز.اسم ماشینا هم هست.
مهم نیست
6 تیر 91 0:09
آخی نازی الهی من فدای تو امیر حسین ....اینم به خاطر تو ...من مامان نازتو و تو رو لینک می کنم ...بوس
مامان خورشيد
10 تیر 91 7:48
عزيزم چه شيرين صحبت مي كنه.
محدثه
17 شهریور 91 0:48
این فرهنگ لغات واقعا با حال بود بقیه لغاتشم بنویس