امیر حسین جان امیر حسین جان، تا این لحظه: 15 سال و 12 روز سن داره
کوثر جان کوثر جان ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
فاطمه مهربونم فاطمه مهربونم ، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

دستت رو به من بده امیرحسین. بیا بیا...

ریحانه

1391/3/27 14:44
نویسنده : مامانی
1,546 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش وقتی ریحانه مامانش(همسایمون)کلاس داشت ریحانه رو آورد خونه ما، قبلا هم یه بار آورده بود. ریحانه خیلی دختر آروم و خوبیه.

امیرحسین به ریحانه می گفت دخترم. باهاش خوب خوب بازی می کرد، برخلاف زهرا (دخترعمه) که همیشه باهاش دعواشون میشه. می گفتم ریحانه، غذا می خوری خاله؟ می گفت: آیه. می خوای بخوابی؟ آیه. می خوابید. آب می خوای؟! آیه. بشین خاله. می نشست. تازه به من می گفت مامان. خیلی دوست داشتنیه. وقتی توی حیاط خوابگاه می بینمش انگار خیلی به من نزدیکه...این هم عکس امیرحسین و ریحانه گلی.قلبماچماچ

 ریحانه و امیرحسین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله زینب
29 خرداد 91 2:24
خاله جون فدات شم بپادوستت خفه نشه.دیگه نمیادخونتون ها
مامی امیرحسین
29 خرداد 91 13:24
گفتی حیاط خوابگاه؟دوست دارم بیشتر باهات آشنا بشم.تبریز درس میخونین؟منم یجورایی تبریزیم.پدر و مادرم تبریزین.بعد ازدواج رفتن مشهد و موندگار شدن.منم تا 5 سالگی تو خوابگاه متاهلین بزرگ شدم
مامانی نازلی طهورا
1 تیر 91 9:32
وااای این دوتا چقد هم بهم میان!!!!